خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های سوره مهر در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب؛

از تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی تا تجلیل از فعالان عرصه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۸۹۱

انتشارات سوره مهر همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی از جمله رونمایی کتاب، نشست‌های معرفی و بررسی کتاب، تجلیل از نویسنده معاصر و… را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، انتشارات سوره مهر همزمان با هفته کتاب شنبه (بیست‌ونهم آبان ماه ۱۴۰۰) به تجلیل از داوود امیریان (نویسنده معاصر) می‌پردازد. گفتنی است کتاب‌های این انتشارات در این هفته به صورت فروش ویژه با تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی به فروش می‌رسد. همچنین مراسم افتتاح کافه کتاب سمیه توسط سوره مهر در هفته کتاب برگزار می‌شود.

سوره مهر همچنین همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب برنامه «عصر راوی» را برگزار می‌کند. در این برنامه نشست پنج راوی کتاب سوره مهر در پنج رسانه در روزهای دوشنبه (بیست‌وچهارم آبان ماه) با حضور فخرالسادات موسوی راوی کتاب «پاییز» در خبرگزاری تسنیم، سه شنبه (بیست‌وپنجم آبان ماه) با حضور نسرین باقرزاده راوی کتاب «ساجی» در خبرگزاری دانشجو، چهارشنبه (بیست‌وششم آبان ماه) با حضور زهره فرهادی راوی کتاب «چراغ‌های روشن» در خبرگزاری میزان، شنبه (بیست‌ونهم آبان ماه) با حضور فوزیه مدیح راوی «زیباترین روزهای زندگی» در خبرگزاری مهر و یکشنبه (سی‌ام آبان ماه) با حضور صباح وطن‌خواه راوی کتاب صلح در روزنامه صبح نو برگزار می‌شود.

علاوه بر آن کیانوش گلزار راغب (خاطره)، عبدالحمید ضیائی (شعر و پژوهش ادبی)، بهناز ضرابی‌زاده (نویسنده کتاب‌های پر فروی چون دختر شینا، ساجی و…)، محسن کاظمی (پژهشگر برجسته انقلاب و دفاع مقدس)، فاطمه بهبودی (خاطره نگار)، نیما اکبرخانی (رمان نویس) و محمد حسن جمشیدی (نویسنده داستان کوتاه و شاعر) همزمان با هفته کتاب در برنامه «شب‌های سوره مهر» که زنده از صفحه اینستاگرام سوره مهر پخش می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

همچنین جشن امضای کتاب «پاییز آمد» چهارشنبه (بیست‌وششم آبان ماه) در کتابفروشی کتابشهر بهارستان با حضور نویسنده کتاب گلستان جعفریان و جشن امضای «شمعدانی ها» جدیدترین مجموعه رباعی میلاد عرفان پور، (بیست‌وهفتم آبان ماه) در فروشگاه کتاب انقلاب سوره مهر، برگزار می‌شود.

دوشنبه (بیست‌وچهارم آبان‌ماه) سریال صوتی «قصه‌های شیرین ایرانی فصل دوم قابوس نامه»، سه شنبه (بیست‌وپنجم آبان‌ماه) کتاب صوتی «بچه‌های مرد»، چهارشنبه (بیست‌وششم آبان‌ماه) کتاب صوتی «صورتگر چین»، پنج‌شنبه (بیست‌وهفتم آبان‌ماه) کتاب صوتی «قیصر امین پور»، جمعه (بیست‌وهشتم آبان‌ماه) کتاب صوتی «من نوکر بابا نیستم»، شنبه (بیست‌ونهم آبان‌ماه) کتاب صوتی «رییس زندگی خودت باش»، یکشنبه (سی‌ام آبان‌ماه) کتاب صوتی «دارم می‌رسم جان جان»، توسط سماوا در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب منتشر خواهد شد. طی این مدت بازیگران، گویندگان و کارکنان سماوا در کافه کتاب سمیه حضور پیدا خواهند کرد.

گفتنی است انتشارات سوره مهر در ایام هفته کتاب هر روز یک مسابقه در فضای مجازی برگزار کرده و در این هفته پنج جایزه به پنج نفر که در صفحه اجتماعی خود از سوره مهر و کتاب‌های آن گفته‌اند اهدا خواهد کرد. همچنین تجلیل از کتاب فروشی‌ها و تجلیل از ۱۰ کتابخانه منتخب سراسر کشور از دیگر برنامه‎های این انتشارات در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب است.

برنامه تلویزیونی «سطر آخر» نیز با حضور پنج نفر از زنان حماسه ساز دفاع مقدس که کتاب‌هایشان در سوره مهر منتشر شده است ضبط و در هفته کتاب پخش خواهد شد. رونمایی از ترجمه کردی «عصرهای کریسکان» در نمایشگاه کتاب سلیمانیه عراق نیز در هفته کتاب توسط سوره مهر برگزار می‌شود. گردهمایی نویسندگان واو در کافه کتاب سمیه نیز همزمان با این هفته انجام می‌شود.

«جشن ستاره‌های مهر ۱۳۹۹» از دیگر برنامه‌های انتشارات سوره مهر در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است؛ در این برنامه که دوشنبه (بیست‌وچهارم آبان‌ماه) ساعت ۱۶ در حوزه هنری برگزار خواهد شد به پرفروش‌ترین کتاب، پرفروش‌ترین کتاب الکترونیک، پرفروش‌ترین کتاب صوتی، بلندترین کتاب و کوتاه‌ترین کتاب انتشارات سوره مهر پرداخته می‌شود؛ همچنین از نویسنده پیشکسوت، نویسنده جوان، راوی پیشکسوت و راوی جوانی که در این انتشارات فعالیت کرده‌اند تجلیل می‌شود.

نمایشگاه منتخب جلدهای منتشرشده توسط حوزه هنری و انتشارات سوره مهر در چهل سال گذشته، با عنوان «زیرِ رویِ جلد» از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مکان خانه عکاسان ایران همزمان با هفته کتاب به نمایش در می‌آیند.

بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز