خبرگزاری کار ایران

محمدمهدی اسماعیلی نماینده بنیاد غدیر در وزارت ارشاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۵۶۴

رییس بنیاد بین المللی غدیر در حکمی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سمت رئیس نمایندگی این بنیاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رییس بنیاد بین المللی غدیر در حکمی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سمت رئیس نمایندگی این بنیاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم آیت‌الله کاظم صدیقی خطاب به محمد مهدی اسماعیلی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

علت اهمیت غدیر مسئله ولایت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی  

باصلوات بر محمد وآل محمد، اکنون که به توفیق الهی و مدد ملکوتی مولی الموالی امیرالمومنین علیه الصلوة و السلام می‌رود تا تجلیات غدیر در  داخل و خارج کشور متبلور گردد، ضرورت دارد که برنامه‌ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی، اجتماعی نهاد مقدس بنیاد بین‌المللی غدیر براساس رهنمودهای امام راحل (قدس سره الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیگیری شود.

لذا جنابعالی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت به آستان مقدس صاحب غدیر، امیرالمومنین علیه السلام و سوابق درخشان در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشید به عنوان رییس نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می‌گردید.

امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی غدیر و زدودن حجاب غفلت از چهره پر فروغ ولایت موفق و موید باشید، تاییدات شما را تحت عنایات خاصه حضرت بقیة الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفداه از خداوند متعال خواستاریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز