خبرگزاری کار ایران

«لنز سیاه» روی میز تدوین قرار گرفت/ سومین تجربه کارگردانی مهرداد عزیزی پارسا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۲۷

با پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم کوتاه لنز سیاه به کارگردانی مهرداد عزیزی پارسا این فیلم وارد مرحله پس تولید شد.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری فیلم کوتاه «لنز سیاه» به کارگردانی مهرداد عزیزی پارسا و تهیه‌کنندگی مشترک مهرداد عزیزی پارسا و آرزو موسی‌زاده به پایان رسید و روی میز تدوین قرار گرفت.

در خلاصه داستان این اثر آمده‌ است: «گاهی تماشای یک چشمه از آنچه به آن تبدیل خواهیم شد، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد...»

امیر بهرامیان، امیر ورسه‌ای، والا عابدی‌ها، مهرداد عزیزی پارسا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند.

فیلم کوتاه «لنز سیاه»، سومین ساخته مهرداد عزیزی پارسا در مقام کارگردان است. او پس از تجربه بازیگری و اجرای چند برنامه تلویزیونی، به تجربه کارگردانی روی آورده است. فیلم کوتاه «بطری آب» و «یک خانه تا بهشت» از دیگر آثار ساخته شده توسط مهرداد عزیزی در سال ۹۹ است که اکنون روند شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی را سپری می‌کند.

فیلم کوتاه «لنز سیاه» نیز برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: آرزو موسی‌زاده نویسنده، امیرحسین لشگری فیلمبردار، مرتضی شیرخانلو صدابردار، فاطمه شیدیان اکبر دستیار کارگردان و منشی صحنه، حسین حسن‌پور گریم، مهرداد عزیزی پارسا تدوین، علیرضا بهرامی دستیار تهیه، رضا فاطمی‌کیا و راضیه کرمی جانشین تولید و حمیدرضا برزگر عکاس اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز