خبرگزاری کار ایران

عکاس ایرانی از جشنواره بین‌المللی «بانیا لوکا» مدال طلا گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۳۴

مدال طلای جشنواره بین‌المللی «بانیا لوکا» در کشور بوسنی و هرزگوین به عکاس ایرانی رسید.

به گزارش ایلنا، در جشنواره بین‌المللی «بانیا لوکا» که در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری و زندگی در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد عکس «لینچان» از مهدی زابل عباسی موفق به دریافت مدال طلای فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) شد. 

در جشنواره بین‌المللی بانیا لوکا که زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل مهدی زابل عباسی، علی سامعی، عرفان آقابابائی و میرعلی پرندک در بخش‌های مختلف جشنواره پذیرفته شدند. 

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. 

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آن‌ها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز