خبرگزاری کار ایران

نمایشنامه «میدان پارلمان» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۲۷

نمایشنامه «میدان پارلمان» نویشته جیمز فریتز با ترجمه مشترک حسین جمالی و مهرانگیز قهرمانی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، نمایشنامه‌ «میدان پارلمان» نوشته جیمز فریتز با ترجمه مشترک حسین جمالی و مهرانگیز قهرمانی برای نخستین بار توسط نشر نیماژ منتشر شد.

این نمایشنامه را جیمز فریتز علیه روزمرگی نوشته است، با اینکه نویسنده‌ این اثر در انگلستان زندگی می‌کند اما موضوعی را دستمایه‌ نگارش قرار داده که در این دوران بیشتر مردم دنیا درگیر آن هستند. با وجود جنگ‌ها، سلطه‌گری‌ها و عدم آگاهی مردمان، دنیا هر روز تاریک‌تر می‌شود. انسان‌هایی هستند که می‌خواهند این روند مهلک را تغییر دهند و آینده‌ای بهتر به‌وجود آورند.

داستان این نمایشنامه درباره‌ زنی است که یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و خانواده‌اش را ترک می‌کند تا برای انجام کاری که می‌خواهد به لندن برود، کاری که زندگی‌اش کاملا تغییر می‌دهد؛ اما او به دیگران امیدوار است.

جیمزفریتز،نویسندهنمایشنامه "میدانپارلمان" که به عنوان یکی از نویسندگان نسل جدید انگلستان شناخته می‌شود توانسته طی سال‌های گذشته آثار متفاوت و قابل تاملی را خلق کند و به صحنه ببرد. نمایشنامه «میدان پارلمان» جایزه نمایشنامه‌نویسی Bruntwood سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرده است. این اثر سال ۲۰۱۷ درRoyal Exchange  Theater منچستر و پیش از آن در Bush Theater لندن به صحنه رفت.

کتاب «میدان پارلمان» در ۱۱۲ صفحه به کتابفروشی‌ها عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز