خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه مستند روایت فتح منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۲۷۶

محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی داود مرادیان را به سمت مدیر گروه مستند روایت فتح منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، داود مرادیان پژوهشگر، نویسنده و مستندساز طی حکمی از سوی سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به سمت مدیر گروه مستند این بنیاد منصوب شد.

متن حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح بدین شرح است:

فیلم مستند همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب بیان کرده‌اند، یکی از اقبال‌های هنری امروز جمهوری اسلامی است و این اقبال برای اثبات کلمه‌ی حق فرصتی بی‌نظیر است، به همین منظور و با استعانت از ذات اقدس الهی جناب‌عالی را که تجربیات و توانایی‌های ارزنده‌ای درزمینه‌ی این هنر والا دارید را به سمت «مسئول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب می‌نمایم.
 تقارن توانایی‌های جناب‌عالی با خط‌مشی ویژه‌ی بنیاد روایت فتح در عرصه‌ی سینما و چشم‌اندازهای آن در گام دوم انقلاب، ایجاب می‌کند تا موارد ذیل را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید:
1) تبیین منظومه فکری شهید عزیز سید مرتضی آوینی در تولید و ساخت فیلم مستند
2) به دست آوردن رتبه اول جنگ روایت‌ها در حوزه انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت
3) مستندساز برتر مؤثر در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در کشور و منطقه
4) توجه به مقوله‌ی بهره‌وری، اقتصاد هنر و کیفی سازی تولیدات مستند
5) بهره‌مندی از ظرفیت گنجینه تصویری روایت فتح و تدوین نظامات نگهداشت و ارائه خدمات آرشیو به متقاضیان
6) پایش و حمایت از مستندسازان و پیشکسوتان عرصه فیلم مستند انقلاب و دفاع مقدس
امید که در این مجال، با توکل و استعانت از حضرت حق جل جلاله و به مدد ولی‌الله الاعظم، ارواحنا فداه، در خدمت به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و اعتلای تولیدات مستند انقلاب و دفاع مقدس موفق و مؤثر و مؤید به تأییدات قدسی باشید.

داود مرادیان متولد 1358، پژوهشگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فعال در عرصه سینمای مستند است. از مهم‌ترین ساخته‌های او می‌توان به مستند «اوین لند»، «گیلن باره»، «کلاشینکف‌های آمریکایی»، «رویاهای آجری» و «بعد حصر» اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز