خبرگزاری کار ایران

بازدید از برج آزادی یک هفته رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۸۷

بازدید از برج آزادی برای هموطنانی که در برج آزادی تهران تزریق واکسن انجام می‌دهند، رایگان است.

به گزارش ایلنا، سیدعباس عظیمی (مدیر برج آزادی) با توجه به استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی اعلام کرد: به مدت یک هفته، کسانی که در محل برج آزادی تهران از طریق واحد سیار اورژانس تهران مستقر در سطح میدان آزادی واکسن دریافت کنند، به صورت رایگان می‌توانند در همان روز از بخش گردشگری برج آزادی بازدید کنند. 

وی پیش‌تر اعلام کرده بود که به پاس قدردانی از زحمات عوامل اورژانس امکان بازدید پرسنل اورژانس در سطح کشور و خانواده‌هایشان از برج آزادی به صورت رایگان فراهم شده است. 

با همکاری اورژانس تهران شرایطی فراهم شده تا هموطنان بتوانند در تمامی رده‌های سنی واکسن را در کنار برج آزادی دریافت کنند. 

یک واحد سیار اورژانس تهران در محوطه برج آزادی برای تزریق واکسن سینوفارم برای تمامی گروه‌های سنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۷، مستقر و عموم مردم، هنرمندان، گردشگران داخلی و خارجی نیز می‌توانند در این واحد واکسن سینوفارم دریافت کنند و سپس از نماد ملی کشور به صورت رایگان بازدید کنند. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶ از مجموعه برج آزادی بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز