خبرگزاری کار ایران

پخش «انقلاب ناتمام سودان» از شبکه پرس تی وی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۴۸

مستند «انقلاب ناتمام سودان» از شبکه پرس‌ تی‌وی پخش می‌شود.

به‌ گزارش ایلنا، مستند «انقلاب ناتمام سودان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی احمد کابالو که به روزگار دیکتاتور خودکامه سودان پس از انقلاب مردمی در این کشور می‌پردازد، از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود.

در حالی که این روزها اخبار کودتا در سودان و تحولات این کشور داغ است، دوربین این مستند چند ماه پیش به سودان رفته و با حضور در میان مردمان سودان، احوال آن‌ها را پس از سرنگونی حکومت خودکامه عمر البشیر جویا شده است. پاسخ اکثر مردم ناامیدکننده است و از یک یأس عمومی حکایت دارد.

آن‌ها می‌گویند اگرچه شاهد تغییرات اندکی بوده‌اند؛ اما مشکلات عمده سودان همچنان پابرجاست.

دوربین مستند «انقلاب ناتمام سودان» به سراغ اقشار مختلف اجتماعی از جمله مردم کوچه و بازار، نمایندگان، وزرا و فرماندهان برکنار شده رفته و نظر آن‌ها را هم درباره دوران پس از عمر البشیر جویا می‌شود. همه این افراد بر این باور هستند که ژنرال‌های ارتش پس از سرنگونی عمر البشیر تحت عنوان شورای موقت نظامی قدرت را قبضه کرده و به سرکوب مخالفان پرداخته‌اند.

این مستند دو قسمتی در دو روز متوالی چهارشنبه و پنجشنبه ۵ و ۶ آبان روی آنتن می‌رود. ساعت‌های پخش این مستند، ۴ بامداد به‌وقت تهران، ۹.۱۵، ۲۱ و ۱ بامداد روز بعد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز