خبرگزاری کار ایران

مدیر سینما گلریز تهران:

تلاش برای شاد کردن مردم با «کلید عشق»

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۸۵

مدیر سینما گلریز تهران از آغاز هفته دوم اجرای عمومی نمایش کلید عشق که با استقبال گسترده مردم و مخاطبان نمایش‌های کمدی همراه شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم مصیبی مدیر سینما گلریز تهران ضمن سپاس از توجه مخاطبان و تماشاگران به این نمایش گفت: کلید عشق، هفته دوم اجرای خود را از روز جمعه 30 مهرماه آغاز کرده و با بازخوردهای مناسبی که از استقبال تماشاگران عزیز در هفته نخست نمایش مذکور دریافت کرده ایم تلاش می کنیم تا در همه روزهای هفته سرویس مخاطبی را به مردم ارائه کنیم.

وی در خصوص تجهیز سینما به جدیدترین سیستم های صوتی و تصویری و تعویض صندلی های قدیمی با صندلی های مناسب و جدید با هدف رفاه بیشتر تماشاگران افزود: برای آنکه این سینما شکل به روزتری به خود بگیرد، با حفظ فرم نوستالژی سینما، ساختمان  آن نیز به شکل کامل با همکاری نهادهای ذی ربط به ویژه موسسه سینماشهر بازسازی و ساختار سینما نیز بروزرسانی و صندلی‌های تماشاچیان نیزتعویض شد. در واقع سینما گلریز اکنون یکی از سینماهایی است که استانداردهای کیفی بسیار بالایی در آن لحاظ شده تا مردم پایتخت بتوانند تجربه متفاوتی از حضور در سینما را در قدیمی‌ترین سینمای بازسازی شده، داشته باشند و بازخورد مناسب مردم نشان داده که توانسته ایم انتظارات مخاطبان عزیز را تا حد زیادی برآورده سازیم.

مصیبی خاطرنشان ساخت: این روزها علاوه بر اکران یکی از فیلم های موفق روز سینمای ایران در این سینما، نمایش کمدی کلید عشق با بازی و کارگردانی کمدین مطرح و محبوب کشور محمدرضا اسماعیلی همه روزه ساعت 20 با مدت زمان 100 دقیقه روی صحنه می‌رود و استقبال تماشاگران از این نمایش پس از دو سال تعطیلی ناخواسته به دلیل شیوع ویروس کرونا تحسین برانگیز است. ضمن اینکه تمام دستور العمل های بهداشتی نیز قبل و بعد از اجرای این نمایش شامل ضدعفونی کردن سالن، صندلی‌ها و ... با دقت هر چه بیشتر انجام می شود و در زمان اجرای نمایش نیز تلاش می‌کنیم تا فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و موارد ایمنی تا بیشترین حد ممکن رعایت شود.

مصیبی تصریح کرد: همه تلاش همکاران من در سینما گلریز و گروه اجرایی نمایش کمدی عشق شاد کردن مردم عزیز است چرا که اعتقاد داریم در شرایط کنونی، شادی حق همه مردم است.

نمایش کمدی عشق نوشته مسعود شاه کرمی و کارگردانی محمدرضا اسماعیلی همه روزه از ساعت 20 به مدت 100 دقیقه با بهای بلیط 70 هزار تومان در سینما گلریز تهران واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد) نرسیده به میدان فرهنگ روی صحنه می‌رود.

عوامل دست اندرکار این نمایش عبارتند از:

بازیگران: محمد رضا اسماعیلی، عباس منوچهری، حسین خمسه، حسین صادق نسب، مهدی بور بور، فرهاد متین و مهشید بزرگ. طراح صحنه و لباس: محمد رضا اسماعیلی. موسیقی متن: بابک فارسی، طراح نور و صدا: فرزام حسین زاده، دستیار کارگردان: مهرداد  شامخ، امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی: ندا الماسیان طهرانی.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانند به سامانه سینما تیکت مراجعه کرده و یا از لینک زیر برای خرید بلیط استفاده کنند:

https://cinematicket.org/movie/detail/5310

همچنین شماره تلفن های 88708880 و 88718713 نیز برای رزرو تلفنی نمایش مذکور در خدمت علاقه‌مندان این نمایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز