خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه «سوره» شبکه ۴ به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص)

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۷۲

ویژه برنامه سوره به مناسبت میلاد حضرت محمد (صل‌الله علیه و آله) از شنبه این هفته به مدت چهار شب روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، این فصل از سوره که «فصلِ اسلام» نام گرفته است با حضور اندیشمندان مسلمان به موضوعاتی چون اخلاق و سیره‌ی پیامبر اسلام، اسلام در دنیای مدرن، وحدت و کثرت در امت اسلام و تبلیغ اسلام در سطح بین‌المللی می‌پردازد. این ویژه برنامه از شنبه تا سه‌شنبه این هفته هر شب ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. تکرار آن نیز ساعت شانزده روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

سوره در اولین شب ویژه برنامه خود میزبان سیدعباس قائم‌مقامی است و با موضوع «اخلاق محمدی - صل الله علیه و آله- مبانی و منابع» با او گفتگو خواهد کرد. سید عباس قائم مقامی فقیه، اصولی، فیلسوف و عالم اجتماعی ایرانی است. وی مدیر مرکز اسلامی هامبورگ و رئیس آکادمی اسلامی آلمان بوده است.

سوره در محرم و صفر امسال نیز که فصل «بنی امیه» و «فصل حسن بن علی علیهماالسلام» نام گرفته بود به موضوعات مختلف و مرتبط با بنی امیه و امام حسن (ع) پرداخت. پخش این برنامه با رویکردی دین‌پژوهانه به صورت هفتگی است اما در مناسبت‌های مختلف پخش آن به صورت هرشب و با شکل ویژه برنامه می‌شود.

سوره در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما و به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی تولید می‌شود و مسعود دیانی سردبیری و اجرای این برنامه را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز