خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۵۳

ثبت نام فراخوان بخش غیررقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز اول آبان ماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، ثبت نام بخش غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجرکه پیش از این فراخوان آن بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و منتشر شده بود، از امروز آغاز شد.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای از امروز اول آبان تا اول دی ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www. fajrmusicfestival. com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارایه کنند.

هیأت انتخاب آثار و گروه‌های جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیۀ گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصۀ اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعۀ دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

گفتنی است سی‌وهفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری دکتر حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز