خبرگزاری کار ایران

آغاز جشنواره موسیقی نواحی از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۱۶

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی به دبیری کامران مرآتی از امروز بیست و نهم مهرماه کار خود را در کرمان آغاز می کند. ده اجرا سهم روز اول این رویداد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشنواره موسیقی نواحی که چهاردهمین دوره آن به دبیری کامران مرآتی در حال برگزاری است از امروز پنجشنبه بیست و نهم مهرماه در شهر کرمان کار خود را آغاز می‌کند.

جشنواره موسیقی نواحی امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوه بیماری کرونا امسال طی چهار روز متوالی برگزار خواهد شد.

این رویداد در بخش‌های تک نوازی، گروه نوازی برگزار می‌شود و طبق روال ادوار قبل نشست‌های پژوهشی نیز در آن وجود دارد.

اولین روز اجراهای چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی پس از افتتاحیه این رویداد به ده اجرا در بخش‌های تک نوازی، گروه نوازی اختصاص دارد.

حسین کریم نژاد، تیمور مهرابی، لاغر جت بلوچ، زهره ولی نژاد و محمد شکارچی در بخش تک نوازی به اجرای برنامه می‌پردازند. در اجراهای گروهی نیز، ابراهیم جرجانی، شهرام میرزایی، غلامحسین غفاری و محسن عسگریان، صالح احمدپور و همچنین گروه کریم بیاتی منش از کرمان حضور خواهند داشت. .

گفتنی است جشنواره موسیقی نواحی سال گذشته مجازی برگزار شد و این رویداد امسال به صورت حضوری و غیررقابتی برگزار می‌شود و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فضای باز باغ موزه وزیری برای اجراها در نظر گرفته شده است. همچین جشنواره امسال با حضور ۱۱۰ هنرمند و عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز