خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۴۸

نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی و هنری و همزمان با هفته وحدت در شهرستان های استان تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» که توسط اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران تدارک دیده شده، به منظور پوشش هر چه بیشتر هنرمندان و خانواده های ایثارگران و شهدای استان تهران، به شکل فصلواره فرهنگی و هنری و میزبانی شهرستان های استان تهران، همزمان با هفته وحدت آغاز به کار کرد.

نخستین دوره این فصلواره که دارای بخش‌های مختلفی از جمله سرود، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی است، روز سه شنبه ۲۷ مهر با اجرای سرود، روایتگری و قصه‌گویی در شهرستان های قرچک و ورامین آغاز به کار کرد.

این فصلواره فرهنگی و هنری به مناسب هفته وحدت در ۹ شهرستان ورامین، قرچک، شهر ری، رباط کریم، اسلام شهر، بهارستان، شهریار، ملارد و شهر قدس برگزار می‌شود. کلیه برنامه‌های مدنظر در این رویداد توسط سالن سیار «تئاتر رول» اجرا می‌شوند و به این طریق علاقه‌مندان بیشتری قادر به بهره‌مندی از برنامه‌های نخستین فصلواره فرهنگی و هنری «ایثار» هستند.

بخش پایانی نخستین فصلواره فرهنگی و هنری «ایثار» از ۱۳ تا ۱۹ آذر برگزار خواهد شد.

عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران دبیری نخستین فصلواره فرهنگی و هنری «ایثار» را عهده‌دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز