خبرگزاری کار ایران

«فقط یک دقیقه طول می‌کشه» در تماشاخانه مهرگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۶۶

نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» به کارگردانی سید علی تدین صدوقی از آبان ۱۴۰۰ در تماشاخانه مهرگان اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» نوشته زنده‌یاد مسعود سمیعی و کارگردانی سید علی تدین صدوقی از آبان ماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه مهرگان  اجرای خود را آغاز می‌کند.

نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» طنزی دراماتیک و ظریف در خصوص رابطه زن و شوهری آمریکایی است که برای رسیدن به ثروت و قدرت علیه یکدیگر دسیسه‌هایی را می‌چینند و در تعلیقی پیوسته دست یکدیگر را رو می‌کنند به گونه‌ای که ظرافت، زیرکی، حسادت و درایت زنانه در برابر قدرت، زیرکی و نیرنگ مردانه قرار می‌گیرد.

اصغر صابری، مروارید افسری، علیرضا نادری و لادن بنکدار بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سایر عوامل عبارتند از:

مشاور هنری: علی اکبر طرخان، مدیر اجرایی: هادی تدین، دستیار اول کارگردان: هستی باقری، دستیاران کارگردان: مجتبی عراقی و محمد ایوبی، مدیر و منشی صحنه: نسترن اسکندرپور، گریم: مهتاب حسنی، دستیارگریم: فاطمه حسینی، امور رسانه، ارتباطات و فضای مجازی: ندا الماسیان طهرانی، موسیقی و افکت: پوریا یگانه، عکاس و مدیر تبلیغات: آرش رضایی، عکاس: مریم رحمانی، ساخت تیزر: علیرضا قیدیان، طراح پوستر و بروشور: سجاد داغستانی.

نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه»  به کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی از یکشنبه دوم آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰  به مدت سی شب و  با مدت زمان ۵۰ دقیقه در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان اجرا می‌شود.

پیش فروش بلیت این نمایش در سایت اینترنتی تیوال آغاز شده و علاقه‌مندان برای خرید می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:

https://www.tiwall.com/s/yekdaghigheh

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز