خبرگزاری کار ایران

حضور مجازی کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۱۵

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتاد و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان به صورت مجازی حضور دارد.

به گزارش ایلنا، حدود ۴۰ عنوان از کتابهای جدید کانون پرورش فکری که در یک سال گذشته به چاپ رسیده روی سایت نمایشگاه کتاب فرانکفورت بارگذاری شده تا تمامی شرکت‌کنندگان مجازی و حضوری بتوانند از این کتاب‌ها بازدید کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین برای معرفی هر چه بهتر کتاب‌های جدید، کاتالوگی از این آثار به زبان انگلیسی تهیه کرده است که علاوه بر بارگذاری بر روی سایت انگلیسی خود به نشانی en. kanoonnews. ir، برای ناشران حاضر در نمایشگاه ارسال خواهد کرد.

مسئولان برگزارکننده هفتاد و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت به منظور رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته‌اند که نمایشگاه امسال را به دو صورت فیزیکی و مجازی برگزار کنند.

بر همین اساس، تعداد غرفه‌ها در نمایشگاه امسال کاهش پیدا کرده و فاصله بین غرفه‌ها دو برابر شده است. همچنین ترددها با نظارت بیشتر و طبق اصول سختگیرانه‌تری کنترل می‌شود.

کانون پرورش فکری با توجه به شرایط امسال نمایشگاه فرانکفورت و عدم حضور تمامی ناشران، تصمیم گرفت به صورت مجازی در این رویداد شرکت کند.

میهمان ویژه نمایشگاه امسال کشور کاناداست که برنامه‌های خود را برای اولین بار در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت فضایی برای ناشران بین‌المللی حاضر در این رویداد فراهم کرده است تا کتاب‌های خود را که در مورد کشور کانادا به چاپ رسانده‌اند در این فضا به نمایش بگذارند.

هفتاد و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان از ۲۸ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۲۰ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) به شکل مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز