خبرگزاری کار ایران

«هرشب بیداری» نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۱۹

مراسم نقد و بررسی رمان «هر شب بیداری» با حضور منتقدان و نویسنده اثر در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم نقدوبررسی رمان «هرشب بیداری» به قلم نگار موقرمقدم چهارشنبه ۲۸ مهرماه با حضور منتقدان و نویسنده اثر در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور محمدرضا شرفی خبوشان و امید شیخ‌باقری (نویسنده و منتقد) و ندا رسولی (نویسنده و منتقد) و نگار موقرمقدم (نویسنده اثر) ساعت ۱۱ صبحِ روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در سرای اهل قلمِ خانه کتاب و ادبیات ایران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مکان: تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی)، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، واحد اهل قلم

پخش زنده مراسم از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در آدرس  khaneketab در دسترس علاقه مندان است.

رمان هرشب بیداری، روایتی دراماتیک از زندگی امروز است. این اثر در پنج بخش (تابستان، پاییز، زمستان، بهار و دوباره تابستان) نوشته شده است. هر بخش، فصل‌های متعددی دارد، به طوری که هر فصل بنا به نامش، نشان‌دهنده‌ی فضای درونی داستان است. داستان درباره‌ی دختری به‌نام سپیده است که در آستانه ورود به دانشگاه با مسائل مختلفی گلاویز است؛ از فروش خانه قدیمی‌شان و اختلاف پدر با عمویش بر سر ارثیه تا رابطه‌ی عاطفی که در زندگی شخصی‌اش در جریان است. رخدادهای پی‌درپی در زندگی و انتخاب شغل پرستاری، او را به‌سمت انتخاب‌های متفاوت سوق می‌دهد. این رمان به موضوع اهدای عضو نیز پرداخته است.

نگار موقرمقدم متولد ۱۳۷۱ در مشهد است. نوشتن را از نوجوانی آغاز کرده است و تجربه نوشتن چند داستان کوتاه و فعالیت در حرفه روزنامه‌نگاری را نیز در کارنامه خود دارد. «هرشب بیداری» اولین رمان منتشرشده از این نویسنده‌ی جوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز