خبرگزاری کار ایران

مهین جواهریان:

دستاورد مهم این دوره جشنواره فیلم کودک، کشف و معرفی استعدادهای جدید است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۸۱

مهین جواهریان مهم‌ترین دستاورد این دوره از جشنواره را کشف و معرفی استعدادهای جدید دانست.

به گزارش ایلنا، مهین جواهریان (انیماتور و عضو هیئت داوران سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان) در ارزیابی آثار این دوره جشنواره گفت: به‌نظرم باید به همه هنرمندان سینمای کودک و نوجوان بابت کارهایی که امسال در زمینه سینما و انیمیشن ساخته شده بود، خسته نباشید گفت. باید این را در نظر داشت که سینما با شرایط سختی روبه‌رو بود همانطور که کرونا و وضعیت بد اقتصادی، مردم را درگیر کرده بود. با این دیدگاه، همانقدر که این فیلم‌ها تهیه شده بودند، کار مهمی انجام گرفته بود و به عقیده من، در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی ساختن فیلم‌ها دست مریزاد دارد. 

او افزود: مسلما دستاورد این دوره از جشنواره، کشف و معرفی استعدادهای جدید است. سینمای کودک سال‌ها بی‌رونق شده بود اما چند سالی‌ست که هوای تازه‌ای به این سینما دمیده شده. مسلما باید بیشتر به سینمای کودک توجه شود و حمایت‌های بیشتری از آن صورت گیرد تا بتواند بیش از این رشد کند. 

جواهریان گفت:  کودکان و نوجوانان هرکشوری، گرانترین سرمایه‌های آن سرزمین هستند، در نتیجه هر چقدر برای فرهنگسازی، سرمایه‌گذاری و هزینه شود، هنوز جا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز