خبرگزاری کار ایران

شهر ساختمان در گالری آرتیبیشن

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۲۱

«نقاش» عنوان نمایشگاهی است که به آثار نقاشانی چون آرمان یعقوب‌پور، علی رستگار، مرجان نعمتی، شیوا خوشبخت و ساناهین باباجانیانس جمعه ۲۳ مهرماه در گالری آرتیبیشن افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه «نقاش» با منتخبی از آثار نقاشانی چون آرمان یعقوب‌پور، علی رستگار، مرجان نعمتی، شیوا خوشبخت و ساناهین باباجانیانس جمعه ۲۳ مهرماه راس ساعت شانزده در گالری آرتیبیشن افتتاح شد. 

آثار این نمایشگاه نمود زیستِ انسانی و حیات جمعی در کنار هزارتوی پنهان و آشکار طبیعت هستند. جایی که زندگی مکانیزۀ مدرن انسان به ناچار در مرحلۀ استیصال به طبیعت و همراهی اجتناب ناپذیر با آن بازمی‌گردد. حال آنکه ساختمان‌ها و دیوارها بخش بزرگی از ابعاد زندگی بشر را در خود جای می‌دهند. شکل‌ها و فرم‌هایی ﻣﻠﻤﻮﺱ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻨﻈﺮه‌ﻫﺎ، سکونت‌گاه‌ها و ﺑﻨﺎﻫﺎ، جلوه‌هایی از هنرانسانی‌اند که با بازی میان دانش و بصیرت ﺑﻴﺎنگر ﻭﺍﻗﻌﻴتی ﺯﻧﺪﻩ از زندگی مدرن بشریت می‌شوند که ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎی ﻣﻌﻤﻮلی ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎیی ﻭﺟﻮدی ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺩﺍﺭند. عناصری که ﺍﺯ ﭘﺪﻳﺪﻩﻫای ﻃﺒﻴعی ﻭ ﺍﻧﺴﺎنی ﻭ ﻣﻌﻨوی نشئت می‌ﮔﻴرند ﻭ برای تجربه تعلق و مشارکت، مکان و فضا ﺭﺍ ﺗﺮﺟﻤﻪ میﻛﻨند و مکانمندی را به عنوان یکی از ساختارهای اساسی هستی ما در این جهان را توصیف می‌کنند. 

نمایشگاه به مدت ده روز و تا سوم آبان ادامه خواهد داشت و بازدید از این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود. 

علاقمندان به دیدن این آثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌ به همت، گل‌نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک شش، گالری آرتیبیشن مراجعه نمایند. 

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه در سایت آرتیبیشن (www. artibition. net) دایر خواهد شد. 

تلفن تماس علاقمندان جهت هماهنگی و بازدید از آثار: ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۳۸

تلفن پاسخگویی واتساپ و تلگرام: ۰۹۳۷۶۰۳۶۹۶۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز