خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر ارشاد در امور سیاستگذاری‌های کلان فرهنگی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۸۹۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمدحسین ایمانی خوشخو را به عنوان مشاور وزیر در امور سیاستگذاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی و هنری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو

از آنجایی که نقش قانونی و اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگذاری و هدایت گری فرهنگ کشور به سوی اهداف متعالی هم راستا با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با انسجام داخلی بخش‌های مختلف و همسو بودن این مجموعه‌ها با سیاست‌های کلان دولت مردمی تحقق مییابند، جناب‌عالی را که از سابقه‌ای طولانی و تجارب ارزشمند در حوزه مدیریت فرهنگی و هنری برخوردار میباشید به عنوان «مشاور وزیر در امور سیاست‌گذاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فنآورانه فرهنگی و هنری» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل کلیه حوزه‌های مربوطه، وظایف محوله به ویژه همفکری در ارتقاء و ایفای نقش سازنده‌تر شوراهای اجتماعی تصمیم ساز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ویژه شورای فرهنگ عمومی و شورای هنر را به نحو مناسبی ایفاء نمائید.

انتظار می‌رود پیشرفت کارها و اقدامات مربوطه به صورت مستمر به این‌جانب گزارش شود.

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منّان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز