خبرگزاری کار ایران

هیئت انتخاب سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۹۰

اعضای هیئت انتخاب دومین سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» به دبیری محمد رهبر و مدیریت مجید مجیدی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، محمد رهبر دبیر این رویداد با اعلام خبر مشخص شدن اسامی هیئت انتخاب این سوگواره بیان کرد: محمدحسین پویانفر فعال مذهبی و رسانه‌ای، حامد جوادزاده کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، جعفر الادیب نماینده آستان مقدس امام حسین (ع) در ایران، محمدرضا مصباح تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و یاسین حجازی نویسنده و پژوهشگر، اعضای هیئت انتخاب دومین دوره سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» را تشکیل می‌دهند. 

او ادامه داد: بدین ترتیب با توجه به اعلام تمدید ارسال آثار به سوگواره تصویر دهم تا ۲۳مهرماه مصادف با شهادت امام حسن عسکری (ع)، پس از پایان مهلت دریافت آثار، اعضای هیئت انتخاب فعالیت خود را آغاز کرده و از میان آثاری که به دبیرخانه رسیده، فیلم‌های منتخب را بر اساس قوانین، شیوه‌نامه‌ها و همچنین معیارهای هنری مشخص خواهند کرد. 

دبیر سوگواره تصویر دهم تاکید کرد: در این دوره تلاش شد تا اعضای هیئت انتخابِ آثار از میان چهره‌ها و هنرمندان جوان شناخته شده‌ای برگزیده شوند که در کارنامه کاریشان سوابق درخشان و تاثیرگذاری در حوزه‌های آیینی، مذهبی و عاشورایی به چشم می‌خورد. 

وی در پایان یادآور شد: پس از مشخص شدن آثار منتخب توسط هیئت انتخاب، اعضای هیئت داوران دومین سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» متشکل از مجید مجیدی، رضا میرکریمی و نیما جاویدی اقدام به بررسی و داوری آثار خواهند کرد و بدین ترتیب برگزیدگان دومین دوره این سوگواره اعلام خواهند شد. 

فیلمسازان و علاقه‌مندان شرکت در این سوگواره تا پایان ۲۳مهرماه مصادف با هشتم ربیع‌الاول، شهادت امام حسن عسکری (ع) فرصت دارند لول آثار خود را در سایت این رویداد به نشانی tasvir10. ir بارگذاری کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام @javanane_rahe_iman مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز