خبرگزاری کار ایران

«دریای بی پایان» اثر وحید تاج برای محمدرضا شجریان+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۳۷۰

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در سالگرد درگذشت شجریان نماهنگی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. این اثر «دریای بی پایان» نام دارد و آزاد عمرانی آهنگساز آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی و شاگرد محمدرضا شجریان به مناسبت سالگرد درگذشت استاد خود اثری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

او همچنین یادداشتی را ضمیمه فایل ویدئویی اثرش کرده و نوشته است:

«دیگران چون برَوَند از نظر، از دل برَوَند/ تو چنان در دل ِ من رفته که جان در بدنی

استاد عزیزم جاودان‌تر از شما کسی را نمی‌شناسم. لحظه لحظه عمرمان با یاد و نام شما سپری می‌شود. هر چند که دلتنگ روی ماه شما، آن صحبت‌های شیرین و دلبرانه شما و آن خنده های پُر از عشق ِ شما هستم.همیشه در قلب من جاودان هستید. تقدیم به دریای ِ بی‌ پایان ِ آواز ِ پارسی، استاد محمدرضا شجریان».

«دریای بی پایان» با شعری از عطار نیشابوری نام قطعه وحید تاج است و آزاد عمرانی آهنگسازی آن را به عهده داشته است. حسین قاسم‌زاده نیز تنظیم آن را به عهده داشته است.

 

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به حمید قنبری (نوازنده تنبک)، حسین رضایی‌نیا (نوازنده دف)، مهرداد ناصحی (نوازنده کمانچه)، میلاد محمدی (نوازنده تار و سه تار)، صابر سوری (نوازنده عود)، مرتضی فتحی (نوازنده کمانچه و آلتو)، علی عابدین (نوازنده سنتور)، ترگل خلیقی (نوازنده رباب) و حسین قاسم زاده (نوازنده نی) هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز