خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

موج مسافران در سواحل بوشهر/ ضریب اقامت به بیش از ۷۰ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۸۵

با پشت سر گذاشتن تعطیلاتی دیگر و البته سرد شدن هوا شاهد حضور مسافران در سواحل جنوبی کشور بودیم. موج مسافران در سواحل بوشهر ضریب اقامت در این استان را به بیش از ۷۰ درصد رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها با سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی و به تبع آن کاهش میزان شیوع ویروس کرونا و زرد و نارنجی شدن شهرها با توجه به بالا گرفتن تب سفر و تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم، نه تنها جاده‌ها و سواحل شمال کشور بلکه سواحل جنوب کشور نیز مملو از مسافر بود.

محمدحسین ارسطوزاده (مدیرکل میراث‌فرهنگی استان بوشهر) با اشاره به موج مسافرانی که این روزها در بوشهر به سر می‌برند، از رسیدن ضریب اشغال هتل‌های این استان به بیش از ۷۰ درصد خبر داد و گفت: طی تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم با رونق سفر و گردشگری روبه رو شدیم. اینگونه به نظر می‌رسد که با فروکش کردن تب کرونا، شاهد رونق گردشگری هستیم.

او ادامه داد: با سرد شدن هوا در شمال و سایر نقاط کشور، مسافران به سمت جنوب می‌آیند و می‌توان گفت فصل پرمسافر سواحل جنوبی کشور آغاز شده است. این روزها استقبال مسافران از شهرهای ساحلی بیشتر است و همراه شدن با تعطیلات نیز به این رونق می‌افزاید. البته در این روزها بیشترین مسافران سواحل بوشهر را گردشگرانی از استان‌های همجوار تشکیل می‌دهند و می‌توان گفت، علاوه بر سواحل و شهر بوشهر، با بازگشایی مجدد موزه‌ها شاهد حضور گردشگران در موزه‌ها و اماکن تاریخی نیز بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز