خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۱۹.۱۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۷ دانلود ویدیو

پذیرش مقالات بازی‌های جدّی ۱۴۰۰ آغاز شد

کد خبر : ۱۱۳۸۴۹۱

سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدّی ۱۴۰۰ با هدف تمرکز بخشی به منابع علمی و تحقیق در جهت توسعه این بازی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، با قرار گرفتن عنوان «سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدّی ۱۴۰۰» در فهرست کنفرانس‌های تحت حمایت پایگاه استنادی «IEEE Xplore» مانند دوره‌های قبل (دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در سال ۱۳۹۷، سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۳۹۸ و سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۳۹۹) مقالات پذیرفته شده در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدّی ۱۴۰۰ نیز برای نمایه‌سازی در پایگاه معتبر استنادی «IEEE Xplore» به این پایگاه ارسال و در این کتابخانه دیجیتال نمایه می‌شوند.

بازی‌پژوهان و علاقمندان به بازی‌های جدّی حتماً این روزها در جریان اخبار برگزاری پنجمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدّی هستند. رویدادی که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سه بخش جشنواره بازی جدّی سال ۱۴۰۰، هکاتون بازی‌های جدّی ۱۴۰۰ و سمپوزیوم بازی‌های جدّی ۱۴۰۰، در آخرین ماه پاییز برگزار می‌شود.

طبق روال چندساله برگزاری این رویداد مبنی بر دریافت مجوز نمایه‌سازی مقالات در کتابخانه دیجیتال «IEEE Xplore» و قرار گرفتن عنوان «سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدّی (ISGS۲۰۲۱)» در فهرست کنفرانس‌های تحت حمایت این پایگاه، امسال نیز بخش سمپوزیوم با دریافت این مجوز در فهرست این پایگاه تأیید شد.

مقالاتی در IEEE نمایه می‌شوند که ضمن رعایت استانداردهای کیفیتی مانند محتوای علمی مناسب، همچنین فاقد سرقت علمی و ادبی بوده و از لحاظ نگارش و گرامر در سطح بالایی باشند. در این راستا تمامی بازی‌پژوهان، می‌توانند مقالات خود را پس از نگارش فقط به زبان انگلیسی، بر اساس فرمت مندرج بر روی سایت رویداد تنظیم و نسبت به ارسال آن اقدام کنند.

اشاره به این نکته ضروری است که مقالات پذیرفته‌شده در ISGS۲۰۲۱، مجدداً توسط «IEEE Xplore» مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از جنبه کیفیت علمی و کیفیت نگارشی بررسی می‌شوند.

سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدّی ۱۴۰۰ امسال نیز با هدف تمرکز بخشی به منابع علمی و تحقیق در جهت توسعه این بازی‌ها برگزار می‌شود. بازی‌پژوهان برای ارسال مقاله نهایتاً تا روز جمعه مورخ ۲۳ مهرماه فرصت خواهند داشت.

دبیرخانه رویداد به‌شکل ویژه برای رویداد امسال مجموعاً تا سقف ۵۰ میلیون ریال جایزه برای مقالاتی که به موضوع روش تحقیق و تجاری‌سازی بازی‌های جدی پرداخته باشند، تدارک دیده است. ضمن اینکه از میان مقالات ارسال‌شده، مقالات منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال، در روز سمپوزیوم به‌صورت شفاهی ارائه می‌شوند.

همچنین نهادهای حامی از مقالات برگزیده در حوزه‌های علوم شناختی و مبتنی بر فناوری‌های برتر نیز با اهدای جوایز نقدی تقدیر خواهند کرد.

برای شرکت در این بخش رویداد و ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی‌های جدّی پیوند اینجا در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه پایگاه اینترنتی www. segap. ir نیز برای اطلاع از کم و کیف برگزاری این رویداد در دسترس شما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز