خبرگزاری کار ایران

«سه روز و سه قتل» مجوز اکران گرفت/ خانه‌ای با اجسادی مدفون در آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۸۶

پروانه نمایش فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» صادر شد.

به گزارش ایلنا، پروانه نمایش فیلم «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی از سوی سازمان سینمایی صادر شد. 

«سه روز و سه قتل» که پس از دریافت این مجوز خود را برای اکران آماده می‌کند، توسط مسعود امینی تیرانی از فیلمبرداران مطرح سینمای هنری کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی آن برعهده جعفر صانعی‌مقدم بوده و سرمایه‌گذار آن آرش شجاعی است. 

این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. ۶ اجراگر وارد خانه‌ای می‌شوند که سال‌ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند. 

بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم‌رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی و سهند کبیری و امیر شکرگزار از اجراگران «سه روز و سه قتل» هستند. 

تیم تولید این فیلم نیز عبارتند از طراح و کارگردان: مسعود امینی تیرانی، گروه ایده پردازی: منصور براهیمی، مجید شیخ انصاری، مسعود مددی، مشاوران کارگردان: عباس نظامدوست، امیر جلالیان، مدیر فیلمبرداری: داود ملک حسینی، تدوین: مسعود امینی تیرانی، مهدی باقری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پان ته آ حسینی، صدابردار: هادی معنوی پور، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه: فراز مدیری، مدیر تولید: میثم جمالی، مجری طرح: نیما عباسپور، سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: آرش شجاعی، تهیه‌کننده: جعفر صانعی مقدم، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همکاری سپیده شریعت رضوی و عکاس: یونس امینی تیرانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز