خبرگزاری کار ایران

داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۵۱

دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داوران مرحله منطقه‌ای این رویداد فرهنگی و ادبی را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، در مرحله‌ی منطقه‌ای این دوره از جشنواره قصه‌گویی، دو شیوه‌ی قصه‌گویی شاملِ بخش «آیینی‌سنتی» و بخش «ملی» به صورت جداگانه داوری می‌شود. کل کشور به دو منطقه - یک منطقه ۱۵ استان و منطقه دیگر ۱۶ استان- تقسیم شده است. داوران در تهران به صورت متمرکز، هم‌زمان یک گروه بخش «آیینی‌سنتی» و گروه دیگر «بخش ملی» را داوری می‌کنند. 

«کبرا بابایی» نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی، «رضا موزونی» نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودک و نوجوان، «محمد سیمزاری» نویسنده، بازیگر و کارگردان، داوران گروه اول بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای را تشکیل می‌دهند. 

همچنین «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، گروه دوم بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی هستند. 

داوری بخش «آیینی‌سنتی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را «فهمیه باروت‌چی» بازیگر و کارگردان تئاتر، «اردشیر صالح‌پور» نویسنده، پژوهش‌گر، کارگردان و مدرس تئاتر و «علی‌مراد خرمی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی تشکیل می‌دهند. 

بر همین اساس، داوران بخش قصه‌گویی با زبان اشاره را نیز «وحیده نظری» مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار کودکان کم‌توان ذهنی، «کیخسرو رنگرز» مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش و «مهتاب شهیدی» مدرس و داور قصه‎‌گویی و مربی کانون پرورش فکری شامل می‌شوند. 

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز