خبرگزاری کار ایران

جبلی در هم‌اندیشی با اهالی دانشگاه:

رسانه ملی این توان را دارد که از یک سازمان متصدی صرف به سازمانی متصدی و شتاب‌دهنده ارتقا یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۳۳

معاون برون مرزی صداوسیما گفت: جایگاه و توان رسانه ملی فراتر از نقش یک سازمان متصدی صرف است و می‌تواند در کسوت تسهیل‌گری و شتاب‌دهندگی به ظرفیت عظیم نسل‌های جوان و باانگیزه انقلاب ظاهر شود.

به‌گزارش ایلنا، پیمان جبلی، معاون برون مرزی رسانه ملی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه فرهنگ، رسانه و ارتباطات که در محل مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی برگزار شد، پای صحبت‌های اهالی دانش و پژوهشگران دغدغه‌مند عرصه رسانه نشست. 

جبلی در این نشست صمیمی با تاکید بر نیاز رسانه ملی به برخورداری از نتایج تحقیقات، اندیشه‌ورزی و تتبع فعالان دانشگاهی در عرصه‌های گوناگون ماموریت صداوسیما و ارتقای سطح عملکرد خروجی آنتن بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی کشور با نظرات پویا و مترقی نخبگان دانشگاهی، گفت: برهه فعلی انقلاب و شرایط کشور و مختصات اجتماعی، اکنون بهترین فرصت را برای بزرگ‌ترین تغییر و تحول در چهل‌ساله دوم انقلاب فراهم آورده است و به‌تبع آن، بهترین فرصت کل کشور و مجموعه فرهنگی ج. ا. ا. نیز در همین مقطع کلید خورده است. 

معاون برون‌مرزی رسانه ملی افزود: رسانه ملی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دغدغه‌مندان فرهنگ کشور و دلسوزان رسانه ملی اکنون فرصتی بی‌بدیل دارند تا با مشارکت در حل چالش‌های عمومی فرهنگی و به‌ویژه رسانه ملی، نقش‌آفرینی و اثرگذاری کنند. 

جبلی ادامه داد: در نگاهی راهبردی، تفکیکی بین صدا با سیما، حوزه‌های سیاسی با اجتماعی و فرهنگی و…، شبکه‌های ملی با شبکه‌های استانی و برون مرزی وجود ندارد و همه دلیل یک راهبرد کلان حرکت می‌کنند. 

رسانه ملی این توان را دارد که از یک سازمان متصدی صرف به سازمانی متصدی و شتاب‌دهنده ارتقا یابد

این مدیر ارشد صداوسیما توفیق راهبردهای رسانه ملی در حوزه خبر و سیاسی را در این دانست که با بهره‌گیری از قدرت بی‌مثل و مانند رسانه فراگیر ج. ا. ا. ، جریان‌سازی و مطالبه‌گری را در سرلوحه کارکردهای خود قرار داده و بدین ترتیب با پیگیری هر پرونده خاص، باری را از دوش دولت و نظام و انقلاب بردارد و به رفع یک چالش و پاسخ به یک دغدغه نظام بینجامد. 

معاون برون مرزی صداوسیما در پایان این نشست هم‌اندیشی به نکات مهم در سخنان شرکت‌کنندگان اشاره و اجرایی‌سازی ایده‌های مطرح‌شده را منوط به تداوم نشست‌هایی از این دست و ارتباط مستمر، مسئولانه و متقابل اصحاب دانشگاه و بدنه مدیریتی رسانه ملی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز