خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب «بالای آسمان‌ها» همزمان با هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۱۳

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از کتاب «بالای آسمان‌ها» و امضای تفاهم‌نامه میان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از کتاب «بالای آسمان‌ها» (روایت‌هایی از زندگی جهادگر شهید امیر مهرداد) و امضای تفاهم‌نامه میان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در روز یکشنبه ۴ مهر ماه برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، امیر سرتیپ دکتر سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر بختیاری رییس دانشگاه علوم انتظامی، سردار سرتیپ دکتر عراقی رییس پژوهشکده دفاع مقدس، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

کتاب "بالای آسمان‌ها" روایت‌هایی از زندگی جهادگر شهید "امیر مهرداد" از اعضای سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف است که آبان ماه ۱۳۶۲ در پنجوین عراق به شهادت رسیده است. این شهید والامقام پروژه های علمی ارزشمندی را در دوران حیات مبارک خویش اجرا کرده است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

کتاب "بالای آسمان ها" نخستین جلد از تاریخ شفاهی جهاد دانشگاهی است که به همت سازمان جهاد دانشگاهی منتشر می‌شود و به زودی مجلدات بعدی این پروژه منتشر و رونمایی خواهد شد.

در این مراسم همچنین تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس امضاء خواهد شد که بر اساس آن از پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در زمینه تاریخ و ادبیات دفاع مقدس حمایت می‌شود.

شایان ذکر است، این مراسم فردا یکشنبه چهارم مهر ماه ساعت ۱۲-۱۰ در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز