خبرگزاری کار ایران

مصادف با اربعین حسینی؛

کتاب «کفیل» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۶۵

کتاب «کفیل» روایت‌های کوتاه از زندگی حضرت ابوالفضل (ع) به قلم ناهید حسن‌پور در ۱۵۶ صفحه و دو نسخه‌ی الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «کفیل» زندگی حضرت ابوالفضل (ع) در آینه روایت‌های کوتاه است. اثری ویژه ایام اربعین حسینی که حال‌وهوای جالب‌توجهی در خواننده ایجاد می‌کند.

این کتاب به قلم ناهید حسن‌پور در زمانی کوتاه خواننده را با مرور زندگی حضرت عباس (ع) روبه‌رو می‌کند. از زمان خواستگاری و ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت ام‌البنین (س) تا تولد قمر بنی‌هاشم و بزرگ‌شدن و رشادت‌هایش.

در مقدمه کتاب آمده:

کتاب کفیل، از زندگی مردی می‌گوید که افسانه نیست؛ پدرش علی (ع) نام داشت و بردن همین نام، کافی است تا بدانیم او از نسل چه کسی است. کفیل، از پهلوانی می‌گوید که پهلوانان عالم، به نام او اقتدا می‌کنند و شهدا به حالش حسرت می‌خورند. کفیل، از معنای حقیقی غیرت می‌گوید؛ از قامت جوانمردی، از چشم‌هایی که آب را شرمنده‌ی نجابت خود کرد و از قهرمان نهر علقمه؛ عباس‌بن‌علی (ع).

کفیل، از برادر زینب (س) می‌گوید و از برادر حسین (ع)؛ عَلَم‌دار بزرگ ولیّ‌عصر، یکّه‌امیر سپه کربلا. کفیل افسانه نیست. گوشه‌هایی از زندگی جوانمردی است که مثل یک عَلَم، هیچ‌وقت بر زمین نماند و مانند پدرش، اسدالله‌الغالب خواندش تا حیدری دیگر در میدان تکرار شود و بعد هم حیدرها.

این اثر را به تمام دوستداران حضرت ابوالفضل (ع) تقدیم می‌کنیم.

نسخه‌ی کاغذی کتاب را می‌توانید با قیمت ۳۹۰۰۰ تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub. ir تهیه کنید و نسخه‌ی الکترونیکی اثر نیز با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان قابل دریافت از پلتفرم طاقچه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز