خبرگزاری کار ایران

رونمایی از آثار بدرالسماء و حسن روح‌الامین همزمان با کنگره ملی شعر سردار سربداران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۹۳

همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه کنگره‌ی ملی شعر «سردار سربداران»، از آثار استادان بدرالسماء و حسن روح الامین با موضوع حماسه بزرگ سردار سلیمانی رونمایی می‌شود، در این مراسم همچنین از خانواده شهید مهدی المهندس و شهید پورجعفری و غلامرضا صنعتگر خواننده اثر «قاسم هنوز زنده است» تجلیل می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ تالار وحدت از ساعت نوزده و سی دقیقه شامگاه امشب، پنجشنبه یکم مهرماه میزبان میهمانان افتتاحیه کنگره ملی شعر سردار سربداران است. در این مراسم شاعران صاحب‌نام کشور سعید یوسف‌نیا،‌ محمد‌مهدی سیار، حسین اسرافیلی، سعید بیابانکی و خانم نرگس سلیمانی اشعار خود را به سردار دل‌ها تقدیم می‌کنند، و مرتضی امیری اسفندقه – دبیر علمی کنگره - و دکتر حداد عادل سخنرانی می‌کنند.

بنابراین گزارش،‌ در مراسم افتتاحیه این کنگره، همچنین از غلامرضا صنعتگر، خواننده آهنگ «قاسم هنوز زنده است» و خانواده شهیدان ابومهدی المهندس و پورجعفری تجلیل و تقدیر می‌شود.

در بخش دیگری از برنامه افتتاحیه که با حضور علاقه‌مندان به شعر و ادب و دوستداران سردار دل‌ها برگزار می‌شود، همچنین از تابلوهای استادان بدرالسماء و حسن روح الامین با موضوع حماسه سردار سلیمانی رونمایی می‌شود.

مرتضی امیری اسفندقه، دبیرعلمی این کنگره درباره هدف از برگزاری آن می‌گوید: «هدف اصلی از برگزاری این کنگره، جمع‌آوری برترین اشعار در قالب‌های گوناگون شعر پارسی برای ثبت و پاسداری از حماسه‌ی‌ شهادت سردار سلیمانی است. بر اساس فراخوان این کنگره، شاعران علاقمند می‌توانند اشعار خود را در تمامی قالب‌ها شامل قصیده، ‌غزل، رباعی، دوبیتی،‌ قطعه، نیمایی،‌ آزاد و سپید به دبیرخانه‌ی کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز