خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام رسانه‌ها برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان/ فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۳۲

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از آغاز ثبت نام خبرنگاران و منتقدان در تهران و اصفهان و انتشار فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن دلیلی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر افزود: بر اساس آنچه در شورای جشنواره، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شده، امسال قرار است طبق روال سال گذشته، فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه، در خانه جشنواره تهران و اصفهان برای اصحاب رسانه و بخشی از داوران کودک و نوجوان نمایش داده شود.

او ادامه داد: طی یک سال و نیم گذشته که همه دنیا درگیر ویروس کرونا بوده، تغییرات زیادی را در سبک زندگی و نحوه برگزاری رویدادهای مختلف شاهد بودیم که جشنواره‌های سینمایی نیز از این امر بی‌نصیب نبودند.

دلیلی با بیان اینکه سال گذشته در سخت‌ترین شرایط کرونایی کشور و در حالی که مشکلات زیادی  در برگزاری جشنواره سی و سوم پیش رویمان بود، اولین جشنواره آنلاین کشور را برگزار کردیم، تٲکید کرد: ثمره این نوع برگزاری و تجربیات آن را در جشنواره‌های دیگری که پس از جشنواره کودک و نوجوان برگزار شد، شاهد بودیم و امسال نیز قصد داریم همچنان پایگاه نمایش آنلاین جشنواره را حفظ کنیم تا کودکان و نوجوانانی که قصد تماشا یا داوری فیلم‌ها را دارند از هر دو ظرفیت نمایش آنلاین و فیزیکی بتوانند استفاده کنند.

 ثبت‌نام خبرنگاران و اهالی رسانه تا ۷ مهر

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: خوشبختانه امسال تعداد قابل توجهی از همکاران رسانه‌ای ما واکسینه شده‌اند و تا شروع جشنواره، این تعداد بیشتر هم خواهد شد. بنابراین در نظر داریم تا امسال در نمایش آثار و نشست‌های پس از آن، میزبان اصحاب رسانه در خانه جشنواره (به میزبانی تهران و اصفهان) باشیم تا ضمن ایجاد فضایی برای تعامل فعالان سینمای کودک و نوجوان با رسانه‌ها، بتوانیم شاهد انعکاس خوب برگزاری این دوره جشنواره در رسانه‌های داخلی و خارجی باشیم.

او ضمن دعوت از خبرنگاران و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران جهت ثبت‌نام در سایت جشنواره، افزود: عکاسان، خبرنگاران (مکتوب، مجازی و رادیو تلویزیون) و منتقدانی که تمایل دارند ما را در امر اطلاع‌رسانی جشنواره سی‌وچهارم همراهی کنند می‌توانند به پورتال جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir مراجعه و نهایتا تا ۷ مهر در بخش «ثبت‌نام اهالی رسانه» نسبت به تکمیل فرم ثبت نام، اقدام کنند.

دلیلی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم اصحاب رسانه همچون دوره‌های پیشین با سعه صدر و رویکرد حرفه‌ای خود، نسبت به انعکاس دیدگاه صاحبان آثار، هنرمندان و اخبار و اطلاعات این جشنواره تلاش کنند و علاوه بر نگاه انتقادی سازنده و مستدل، به وجوه اثرگذار و ابعاد مختلف جشنواره سی‌وچهارم نیز بپردازند تا شاهد توسعه و اعتلای سینمای کودک و نوجوان و این رویداد مهم باشیم.

انتشار فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان/ مهلت ثبت‌نام تا ۵ مهر

به گفته مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان نیز امروز منتشر شد. بر اساس این فراخوان، ثبت نام نوجوانان ۱۴ تا ۱٨ ساله از امروز ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ پنجم مهر به پایان خواهد رسید.

دلیلی افزود: نوجوانان می‌توانند برای ثبت‌نام به پورتال جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir مراجعه کنند اما بر اساس فراخوان اعلام شده، اولویت با متقاضیانی خواهد بود که دوره های آموزش رسانه‌ای، نویسندگی سینمایی و دیگر دوره‌های مرتبط را گذرانده باشند و یادر این زمینه سابقه فعالیت عملی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز