خبرگزاری کار ایران

«تک تیرانداز» روایتی از یک گردان تک نفره + تیزر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۲۵

همزمان با آغاز اکران «تک تیرانداز»، از تیزر جدید این فیلم سینمایی که روایتی قهرمان محور از زندگی شهید عبدالرسول زرین را روایت می‌کند، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری که از ۳۰ شهریور ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس اکران خود را توسط موسسه پخش بهمن سبز در سینماهای کشور آغاز کرده، از جدیدترین تیزر این فیلم قهرمان محور که ساخت آن را امید میرزایی بر عهده دارد، رونمایی شد. 

نسخه سینمایی این اثر برای نمایش روی پرده سینماها، به لحاظ جلوه‌های بصری، صداگذاری و تدوین با نسخه نمایش داده شده در قاب تلویزیون تفاوت دارد و نسخه جدید این فیلم هم اکنون در سینماها در حال نمایش است. 

«تک‌تیرانداز» که اولین بار در سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را دریافت کرد؛ فیلمی قهرمان محور است که برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین، بهترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر جهان را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند. 

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج، حسین شریفی و… ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز