خبرگزاری کار ایران

«خوانش پایداری»؛ اولین یادواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۵۴

خوانش پایداری عنوان برنامه‌ای‌ست که به مناسبت هفته دفاع مقدس طی روزهای ۳۱ شهریور تا ۷ مهر از ساعت ۱۹ تا ۳۰/۲۰ در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین عالم‌‌بخش از برگزاری اولین یادواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران با عنوان «خوانش پایداری» و به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس، کشور را وامدار ایثار و فداکاری ایشان دانست و بر لزوم بازخوانی آن روزها تاکید کرد.

رییس پردیس تئاتر تهران در تشریح این برنامه، گفت: «خوانش پایداری» برنامه‌ای است که با مشارکت انتشارات دفاع مقدس در محل سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود و شامل دو بخش نمایشنامه‌خوانی و گفت‌وگو با هنرمندان و صاحب نظران عرصه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت است.

وی ادامه داد: در این برنامه ۱۴ نمایشنامه طی مدت اعلام شده در پردیس تئاتر تهران خوانش و از طریق فضای مجازی (سایت تیوال) پخش می‌شود. همچنین در بخش دیگر برنامه هنرمندان و صاحب نظرانی چون حسین مسافرآستانه، علی عطایی - ایوب آقاخانی - قادر آشنا - شهرام کرمی - حمید نیلی - مالک حدپور سراج پیرامون موضوعات محوری تئاتر دفاع مقدس و مقاومت نقطه نظرات خود را ارائه خواهند داد.

«عندالمطالبه» به کارگردانی و نویسندگی «مرتضی شاه کرم»، «آنم آرزوست» به کارگردانی «سید محمد بی ریا» و نویسندگی «علی موسویان»، «بابای من قهرمانه» به کارگردانی و نویسندگی «رضا بیات»، «فرمانده»به کارگردانی و نویسندگی «بهرام بیات»، «قصه‌ای از دل خاک» به کارگردانی و نویسندگی «محمود تیوری»، «پل» به کارگردانی و نویسندگی «محسن عظیمی»، «آشیانه» به کارگردانی و نویسندگی «مجیدکاظم‌زاده مژدهی»، «۲۳بهمن ۶۳» به کارگردانی «سمیه آباده» و نویسندگی «مهدی منصوری»، «پابرهنه با چای نیم خورده» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «شربت» به نویسندگی و کارگردانی «بهار کریم‌زاده»، «آهو و پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی «ایرج افشاری»، «این قصه را آهسته بخوان» به نویسندگی «مهدی نصیری» و کارگردانی «ایرج افشاری»، «تنها قاصد بابا» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «عزیز مایی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد رایانی مخصوص»عناوین نمایش‌هایی است که در این برنامه مورد خوانش قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند طی روزهای یاد شده نمایش‌های مورد علاقه خود را از طریق سایت‌های تیوال به‌صورت مستقیم تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز