خبرگزاری کار ایران

اولین شماره ماهنامه آرمان هنر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۱۷۶

اولین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، اولین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با مطالبی در حوزه‌های سینما، ادبیات، و فرهنگ منتشر شد.

جلد اولین شماره این ماهنامه به گپ و گفت تفصیلی با نصرت‌الله تابش معاون سابق بنیاد سینمایی فارابی و مدیرمسئول ماهنامه «فیلم نگار» اختصاص پیدا کرده و در این گفت و گو، موضوع جذاب سینما و فلسفه مورد بررسی و مداقه قرار گرفته است.

همچنین «آرمان هنر» در پرونده نقد فیلم خود، سریال «لوکی» و فیلم‌های «هلبوی» و «هل بوی ۲: ارتش طلایی» اثر گیرمو دلتورو را به قلم «پویان عسگری» و در سینمای ایران فیلم‌های «خورشید» مجید مجیدی، «درخت گردو» محمد حسین مهدویان، «تک خال» مجید مافی و «دینامیت» مسعود اطیابی را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

یادکردی از پرویز پورحسینی، بایدها و نبایدهایی برای ادبیات و کتاب، آسیب شناسی تبلیغات تلویزیونی در ایام کرونا، نگاهی به نمایشنامه‌های محرمی انتشارات کتاب نیستان، اهمیت تصویرسازی سینمایی وتلویزیونی از راهپیمائی اربعین و «کرونا و زیست فرهنگی ما» از جمله یادداشت‌ها و گفتارهای اهالی فرهنگ و هنر اند که در اولین شماره «آرمان هنر» منتشر شده‌اند.

ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» به مدیرمسئولی «سیده الهام کاظمی» و سردبیری «صدرا صدوقی» در 32 صفحه و با قیمت 15 هزار تومان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز