خبرگزاری کار ایران

حضور بازیگران سریال «هم‌سایه» در مراسم جشن پایان دوره هنرجویان افغانستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۱۸

مراسم پایان دوره هنرجویان افغانستانی رشته‌های مختلف هنری با حضور بازیگران سریال «هم‌سایه» عصر روز گذشته جمعه (۲۶ شهریورماه) در تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیراحمد قزوینی و آزاده سیفی بازیگران اصلی سریال «هم‌سایه» روز گذشته جمعه (۲۶ شهریورماه) در مراسم پایان دوره هنرجویان افغانستانی شرکت کردند و مدارک دانشجویانی را که توانسته بودند دوره‌های مختلف هنری را پشت سر بگذارند به آن‌ها اهدا کردند. 

امیراحمد قزوینی در این مراسم با اشاره به اینکه بازیگری هر روز نیاز به تلاش دارد گفت: قطعا در زندگی ما موانع زیادی وجود دارد اما همه باید سعی کنیم از این موانع بگذریم و به آن هدفی که دوست داریم برسیم و هر صبحی که به امید بازیگری بلند می‌شویم باید تلاش کنیم. 

وی ادامه داد: من در این ۱۴ سالی که در عرصه هنرهای نمایشی حضور دارم آموخته‌ام که باید در مسیر بازیگر شدن صبر پیشه کرد و این مسیر برای کسی که می‌خواهد بازیگر باشد و بازیگر بماند باید تا آخر عمر ادامه پیدا کند. 

آزاده سیفی بازیگر دیگر سریال هم سایه نیز گفت: همه ما باید برای رسیدن به هر نقطه‌ای در هنر و بازیگری تلاش کنیم و در این راه مهم این است که نقاط ضعف مان را به نقاط قوت تبدیل کنیم و در این راه باید تلاش بسیاری بکنیم و حتی بجنگیم. 

سیفی افزود: باید با نابرابری‌هایی که وجود دارد مبارزه کنیم و آن‌ها را تبدیل به اهرمی کنیم که ما را قوی‌تر کند و قطعا روزی که این گونه به موفقیت برسیم قدر آن را بیشتر خواهید دانست زیرا مسیر سختی را برای رسیدن به موفقیت طی کرده‌اید و رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای قطعا بسیار سخت است. 

در این مراسم ۱۵ نفر از دانشجویان افغانستانی که در زمینه‌های مختلف هنری همچون فن بیان، بازیگری، گویندگی و رشته‌های دیگر در کانون فرهنگی هنری غیرانتفاعی مام میهن دوره می‌دیدند مدارک پایان دوره خود را دریافت کردند. 

سریال هم سایه به به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی‌پور کیانی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز