خبرگزاری کار ایران

سومین جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی کمدی خندستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۱۰۵

سومین جشنواره‌ی سراسری نمایش‌نامه‌نویسی کمدی خندستان توسط تالار هنر (دفتر تخصصی تئاتر) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سومین جشنواره‌ی سراسری نمایش‌نامه‌نویسی کمدی خندستان توسط تالار هنر (دفتر تخصصی تئاتر) وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و حوزه‌ی هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش اصلی، اقتباسی و جنبی به شرح ذیل برگزار می‌شود:

بخش اصلی شامل نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی است و به برگزیدگان نمایش‌نامه‌های تألیفی در سه رتبه‎ی اول، دوم و سوم به ترتیب جوایز ۱۵میلیون تومانی، ۱۲میلیون تومانی و ۹ میلیون تومانی اهدا می‌شود و از سه نمایش‌نامه‌ی دیگر نیز با اهدای جایزه‌ی سه میلیون تومانی تقدیر به عمل می‌آید.

در بخش اقتباسی نیز به سه نمایش‌نامه‌ی برگزیده در سه رتبه‌ی اول، دوم و سوم به ترتیب جوایز ۱۴میلیون تومانی، ۱۱میلیون تومانی و ۸ میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت و در این بخش هم‌چنین حداکثر از سه نمایش‌نامه‌ی دیگر با اهدای جوایز سه میلیون تومانی تقدیر می‌شود.

در بخش جنبی سومین جشنواره‌ی سراسری نمایش‌نامه‌نویسی کمدی خندستان، جایزه‌ی پژوهش نمایش‌های کمدی در دو بخش مقاله، جستار، تجربه‌نگاری و مطالعه‌ی چهره‌ی شاخص کمدی (مهدی ممیزان) برگزار می‌شود. در این بخش به پژوهش‌گران برگزیده جوایز نقدی به شرح ذیل اهدا می‌شود:

الف: تقدیر از پنج پژوهش (مقاله، جستار و تجربه‌نگاری) بدون اولویت انتخاب، به مبلغ پنج میلیون تومان برای هر اثر.

ب: تقدیر از سه پژوهش مطالعه‌ی چهره‌ی شاخص کمدی (مهدی ممیزان) بدون اولویت انتخاب، به مبلغ پنج میلیون تومان برای هر اثر.

بر اساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ است که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در هر یک از بخش‌های سومین جشنواره‌ی سراسری نمایش‌نامه‌نویسی کمدی خندستان  به وب‌گاه www.khandestan-isf.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز