خبرگزاری کار ایران

کتاب خودتنظیمی و ذهن‌آگاهی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۸۶

جدیدترین تحقیقات در زمینۀ علوم اعصاب برای آموزش مغز و بدن در کتاب خودتنظیمی و ذهن‌آگاهی: بیش از 82 تمرین و کاربرگ برای اختلالات پردازش حسی، ... منتشر شد.

به گزارش ایلنا، انتشارات ارجمند کتاب خودتنظیمی و ذهن‌آگاهی: بیش از 82 تمرین و کاربرگ برای اختلالات پردازش حسی، ... نوشتۀ وارلیشا گیبز با ترجمۀ سما جدیدی  را روانۀ بازار کتاب کرد.

کتاب حاضر از جدیدترین تحقیقات در زمینۀ علوم اعصاب برای آموزش مغز و بدن به درمانگران، والدین، مربیان، و کودکان کمک می‌گیرد تا خودتنظیمی و ذهن‌آگاهی کودکان را افزایش دهد. به علاوه، این اثر با ارائۀ رویکردی نو، منبع منحصربه‌فرد و مبتنی بر شواهدی است که از طریق فعالیت‌های عملی به کودکان مبتلا به اختلال پردازش حسی، اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی، و اختلال طیف اوتیسم که در تمرکز، مدیریت حواس، و کنترل هیجان‌ها مشکل دارند کمک کرده و آنها را به مشارکت اجتماعی ترغیب می‌کند. هدف از ترجمۀ کتاب حاضر، افزایش سطح دانش متخصصان و والدین، ارتقاء تلاش‌های آنها برای کمک به کودکان، و بهبود عملکرد و موفقیت این قبیل کودکان در مدرسه و خانه است. در ابتدای کتاب دربارۀ ساختارهای مغز و اهمیت عملکرد صحیح آنها در فعالیت‌های بهنجار کودک سخن به میان آمده است، از این رو، از اعتبار علمی بالایی برخوردار است. کودکان با ذهن‌آگاهی می‌توانند در حال زندگی، و به احساسات و حواس‌شان بدون قضاوت اما با شفقت توجه کنند. خودتنظیمی نقش چشمگیری در رشد مهارت‌های شناختی و اجتماعی کودکان دارد، و با افزایش توانایی فرد در کنترل افکار، احساس و رفتارش، از رفتارهای نامطلوب پیشگیری می‌کند.

این کتاب در 216 صفحه با قیمت 56  هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز