خبرگزاری کار ایران

از جنگل تاریکی‌ها تا چشمه جادو در جهنم سیاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۸۶

مجموعه جهنم سیاه در بردارنده ۶ جلد کتاب است که مخاطب خود را در خیال و رویا غوطه‌ور می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشر نو با همکاری نشر آسیم با انتشار مجموعه‌ای متشکل از کتاب‌هایی با عناوین جنگل تاریکی‌ها، چشمه‌ جادو، وارثان، جادوگرهای سرزمین‌های مرداب، سرزمین‌های یخ و رُتیلا ست و دربردارنده داستان‌های فرانسه قرن ۲۱ است سعی دارد مخاطب نوجوان را نیز جذب کند.

جنگل تاریکی‌ها و چشمه جادو نوشته کاساندرا ادونل است که توسط مهدی ضرغامیان ترجمه شده. این دو کتاب داستان‌های دنباله داری هستند که برای زوئه و گابریل اتفاق می‌افتند و مخاطب را با خود همرا می‌کنند. ماجرا از جنگل سیاه شروع می‌شود و به دریاچه نفرین شده، در جستجوی هیولا، جادوگر، اژدها می‌رسد و مخاطب خیال‌پرداز را با خود به درون داستان می‌کشد.

در بخشی از کتاب آمده: گابریل با آستین لباسش گرد و خاک روی کتاب را پاک کرد و با صدای بلند خواند: «اژدهاک دهان سوچاک!»

همین که آخرین کلمه را بر زبان آورد، نور خیره‌کننده‌ای از جلد کتاب برخاست. حروف طلایی‌رنگی از روی جلد کتاب شروع به لغزیدن کردند و روی دست‌ها و بازوها و صورت گابریل راه افتادند و تمام بدن او را پر کردند. انگار که بدنش پر از خالکوبی‌های متحرک و لرزان شده بود.

زوئه از ترس فریادی کشید: «کتاب را ول کن! ولش کن!»

این کتاب‌ها با قیمت‌های ۵۸.۰۰۰ تومان در اختیار مخاطبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز