خبرگزاری کار ایران

«مساله مرگ و زندگی» نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۲۸

کتاب «مسئله مرگ و زندگی است» نوشته اروین یالوم و همسرش روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست هفتگی شهر کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب «مسئله مرگ و زندگی است» نوشته اروین یالوم و مریلین یالوم روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. 

ترجمه فارسی این‌کتاب توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. ماجرای کتاب «مسئله مرگ و زندگی است» از پیش‌آگاهی نویسندگانش از این موضوع شروع شد؛ وقتی که مریلین به سرطان دچار شد و مرگش حتمی‌بود. زوج عاشق یالوم، که سالیان سال را با عشقی عمیق و محبتی ازلی زندگی کرده بودند، حال می‌دانستند که یکی‌شان به ناچار، خیلی زود باید از این‌جهان درگذرد. در نتیجه زوج عاشق تصمیم می‌گیرند هرآنچه را از زندگی و مرگ می‌دانند و از پس گذر سالیان به تجربه دریافته و به آن فکر کرده‌اند بنویسند؛ آن‌هم درحالی‌که مرگ مریلین نزدیک است. 

جلسه نقد و بررسی این‌کتاب با حضور و سخنرانی ارسطور میرانی، رضا اسدپور و زهرا ابراهیمی همراه است. 

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به‌طور زنده از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه این مرکز در سایت آپارات پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز