خبرگزاری کار ایران

خوانش «حکم مرگ به سبک ارمنی‌ها» در تماشاخانه مشایخی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۵۸

نمایشنامه «حکم مرگ به سبک ارمنی‌ها» اول و دوم مهرماه در تماشاخانه مشایخی خوانش می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ نمایشنامه خوانی «حکم مرگ به سبک ارمنی‌ها» نوشته پرچ زیتونسیان (Perch Zeytuntsyan) و برگردان آندرانیک خچومیان به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی اصغریان در تماشاخانه مشایخی خوانش می‌شود. این نمایشنامه خوانی اول و دوم مهرماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

در یادداشت کارگردان آمده است: در روزگارانی که برایمان زندگی معنایی جز مرگ تدریجی نفس هایمان، آرزوهایمان و شاید عاشقانه‌هایمان ندارد مجالی یافتیم تا برایتان از امید و عشق به وطن، ترانه‌ای آهنگین بسراییم. نه به سبک شعرهایی عاشقانه و نه منظومه‌ای حماسی به سبک آرمان تفکری به نام انسانیت. بدون مرز، بدون نژاد. خلاصه: بر اساس قانون جدید مرگ و زندگی که توسط نمایندگان دولت ارمنستان تصویب می‌شود، هنرمندان برای جامعه انگل محسوب می‌شوند و در این میان آود رشتونی شاعر که محکوم به مرگ است برای زنده ماندن تقلا می‌کند.

مهدی اصغریان، امیر بشیره‌نژاد، ابراهیم رضایی، امیرحسین نعیمی، هادی قورچیان، مرمر معتمدی‌دانا، حسین اکبری، زهرا پسندپور، رومینا قلعه‌وند، محمدرضا نائبی‌پور، شیما خالقی، سارینا گودرزی، ستاره ترکمان، معصومه ملکی بازیگران این اثر هستند.

سایر عوامل این اثر عبارت هستند از: برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: امیر بشیره‌نژاد، منشی صحنه: سارینا گودرزی، اتاق فرمان: کیمیا علیزاده، طراح پوستر: ابوالفضل اوشی، عکاس و روابط عمومی: امیر محنتی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز