خبرگزاری کار ایران

برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی «نسیم کلمات»

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۸۶

برگزیدگان ششمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» با رویکرد رسانه‌های جدید و نقش آن در خانواده پایدار معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، این جشنواره که مبتنی بر سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم خانواده و ارتقای سرمایه اجتماعی بر پایه رضایت، انصاف، خدمت و احترام و مودت با تاکید به کارگیری یکپارچه ظرفیت آموزشی-تربیتی در رسانه‌های کشور و مقابله موثر با جنگ نرم دشمنان در فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی در قالب داستان کوتاه با مشارکت کانون زنگ داستان برگزار شده بود، پس از ارزیابی داستان‌های کوتاه واصله به دبیرخانه جشنواره، برترین داستان‌های کوتاه معرفی و تقدیر می‌شوند. 

بر اساس این خبر، استفاده از آیات قران کریم و احادیث ائمه معصومین (علیهم السلام) و ویژگی‌های فکر اولیه داستانی از جمله مولفه‌های ارزیابی داستان‌های کوتاه بوده است. 

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره نسیم کلمات، که دوشنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۱۵ در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور تعداد معدودی از مخاطبان برگزار می‌شود و بصورت زنده نیز از صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh. farhangsara@پخش می‌شود پس از ارائه گزارش دبیر خانه جشنواره و خیر مقدم و سخنرانی مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی و هنری منطقه چهارده و رئیس فرهنگسرای اخلاق، لوح تقدیر و هدایای پنج نفر از برگزیدگان جشنواره اهدا می‌شود. 

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز