خبرگزاری کار ایران

«قیصر ۴۰ سال بعد» اکران آنلاین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۲۳

فیلم مستند «قیصر ۴۰سال بعد»، به کارگردانی مسعود نجفی همزمان با روز ملی سینما اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلم مستند «قیصر ۴۰سال بعد»، به کارگردانی مسعود نجفی از امروز (۲۱ شهریور ماه) به مناسبت روز ملی سینما در فیلیمو اکران آنلاین می‌شود. 

در این فیلم جمعی از سینماگران مطرح مقابل دوربین رفته‌اند که امروز تعدادی از آن‌ها در کنار ما نیستند. 

زنده یادان عباس شباویز، جمشید مشایخی، مازیار پرتو، ناصر ملک مطیعی، بهمن مفید از عوامل فیلم قیصر و عزت الله انتظامی، علی کسمایی، شاپور قریب، علی معلم، چنگیز جلیلوند و اصغر بیچاره که همه آن‌ها از شاخص‌ترین سینماگران تاریخ سینمای ایران هستند در این فیلم حضور دارند. 

مسعود کیمیایی، منوچهر اسماعیلی، پوری بنایی، اسفندیار منفرد زاده، جلال پیشواییان، اکبر معززی و سعید راد، فاطمه معتمد آریا، امین تارخ، پرویز نوری، محمد متوسلانی، سیروس الوند، حمید نعمت الله، عبدالله علیخانی، شهراد وثوقی و تهمینه میلانی دیگر سینماگران حاضر در این فیلم هستند. 

همچنین در بخش پایانی این اثر صدای عباس کیارستمی و بهروز وثوقی نیز شنیده می‌شود. 

این مستند در چهلمین سال ساخت «قیصر» به سراغ عوامل، لوکیشن‌ها و سینماهای نمایش دهنده این فیلم رفته و در گفت وگو با سینما گران و مردم به این فیلم ماندگار تاریخ سینمای ایران می‌پردازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز