خبرگزاری کار ایران

سیاوش چراغی‌پور و هامون سیدی آخرین بازیگران «پریسان» شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۹۱

سیاوش چراغی‌پور و هامون سیدی به فیلم سینمایی «پریسان» پیوستند.

 

به گزارش ایلنا، با اضافه شدن سیاوش چراغی‌پور، هامون سیدی و سیدمهدی نریمانی به پروژه «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی، گروه بازیگران این فیلم تکمیل شد. با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین این فیلم بزودی در تهران مقابل دوربین خواهد رفت. 

فرهاد قائمیان، شقایق فراهانی، صحرا اسداللهی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، نادیا شادمان و سیاوش طهمورث و (با هنرمندی) ثریا قاسمی، به همراه (هنرمند نوجوان) شارمین علیمحمدی، دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است. 

«پریسان» به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی با مضمونی اجتماعی به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده، می‌پردازد. 

دیگر عوامل این پروژه عبارت هستند از: مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، مدیر تولید: سیدمهدی نریمانی، برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، دستیار اول کارگردان: مرضیه زرتشت، منشی صحنه: رعنا بهرخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس: سحر رجبیان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ساحل عبداله‌زاده، مدیر امور مالی: سهیلا مندوزئی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز