خبرگزاری کار ایران

نمایشنامه‌ای برای یک تراژدی انسانی؛ در این قایق لعنتی دیگر جا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۷۲

نمایشنامه «در این قایق لعنتی دیگر جا نیست» از ماتئی ویسنی‌یک منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشنامه «در این قایق لعنتی دیگر جا نیست» از ماتئی ویسنی‌یک با ترجمه زهره خلیلی از سوی نشر هنوز روانه بازار کتاب شد.

این نمایشنامه اثری دراماتیک و به معنای واقعی، غیر تخیلی است. نمایشنامه‌ای درباره پناهنده‌هایی که از پاکستان، افغانستان، الجزایر، لیبی، سومالی، اریتره، عراق، لیبی، مغرب و هائتی و بسیاری کشورهای دیگر هستند و دیگر آینده‌ای برای خود نمی‌بینند. میلیون‌ها تن که مهاجر نامیده می‌شوند و تنها یک دغدغه دارند: خود را به اروپا برسانند.

اروپایی که در چند سال اخیر به وحشت افتاده است. با اینکه عقیده اغلب مردم و سیاست‌مداران متعهد بر این است که مهاجران، حدود هشتاد میلیون انسان‌اند که در مناطق جنگ‌زده زندگ می‌کنند و حق دارند که خواهان حمایت‌های بین‌المللی از جمله پناهندگی سیاسی باشند، اما اکنون مرزها اندک اندک بسته شده‌اند و همه‌جا سیم خاردار کشیده‌اند. اروپا گویا تسلیم این وسوسه شده که از ارزش‌های خود کوتاه بیاید.

این نمایشنامه، یک تراژدی انسانی است که در مقابل چشمان ما رخ می‌دهد؛ اما حداقل یک هدف مهم دارد: در هم شکستن حصار بی‌تفاوتی.

نمایشنامه «در این قایق لعنتی دیگر جا نیست» در ۱۶۸ صفحه و با قیمت ۴۹ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز