خبرگزاری کار ایران

سری جدید مسابقه «ایران» ۳ روز در هفته روی آنتن + تیزر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۵۹

سری جدید مسابقه «ایران» از هفته آینده روی شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش ایلنا، پخش فصل سوم مسابقه بزرگ «ایران» به کارگردانی سعید رضایت و با اجرای سعید شیخ‌زاده از هفته آینده و به صورت سه روز در هفته (روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

هاشم رضایت، تهیه‌کننده «ایران» درباره تغییرات لحاظ شده در سری جدید این مسابقه گفت: دکور مسابقه به طور کامل تغییر یافته و ساخت آن نیز چندی پیش به پایان رسید. ضبط قسمت‌های ابتدایی نیز با حال و هوایی جدید و اضافه شدن آیتم‌های متنوع به تازگی آغاز شده است. بر خلاف سری‌های گذشته که دو گروه پنج نفره در استودیو حضور می‌یافتند، در سری جدید تنها چهار نفر در مسابقه شرکت می‌کنند و در قالب یک گروه برای به دست آوردن جایزه بزرگ مسابقه تلاش خواهند کرد.

وی افزود: در سری جدید همچنین ۳۰ تماشاگر در استودیو و با رعایت فاصله‌گذاری مناسب حاضر هستند و در پاسخگویی به سوال‌ها نیز مشارکت خواهند داشت. از میان این ۳۰ نفر در نهایت به پنج نفر که به سوال‌های بیشتری پاسخ درست داده باشند جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای حضور در مسابقه چه به عنوان شرکت‌کننده و چه به عنوان تماشاگر می‌توانند به اپلیکیشن برنامه مراجعه کنند و با پاسخگویی به سوال‌ها امتیاز لازم را به دست آورند.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساختار کاملا ایرانی مسابقه «ایران» خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی از مسابقه‌های در حال پخش تلویزیون که چه در بخش محتوا و دکور تشابهاتی آشکار با نمونه‌های خارجی دارند، تمامی آیتم‌ها و همچنین دکور سری جدید «ایران» کاملا ایرانی بوده و برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده است.

رضایت در پایان گفت: فصل سوم مسابقه «ایران» در ۱۵۶ قسمت و در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و تولید خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز