خبرگزاری کار ایران

جشنواره عکس «فوتو ایموشن» از عکاس ایرانی تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۷۹

جشنواره بین‌المللی عکس «فوتو ایموشن» از مهدی کاظمی بومه (عکاس ایرانی) قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، عکس «مجسمه» از مهدی کاظمی بومه در جشنواره «فوتو ایموشن» که در کشور بوسنی و هرزگوین و در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری و احساسات برگزار شد، تقدیر انجمن عکاسیIAAP را دریافت کرد. 

در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف جشنواره شامل مهدی کاظمی بومه، مرجان تقی‌پور فهندری، امیدرضا پورنبی، سید احسان مرتضوی، سید احمدرضا علوی پویا، عباس حاجی حسین کلانتر، علی سامعی، هادی دهقان پور، احمد سامعی و میرعلی پرندک پذیرفته شدند. 

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. 

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آن‌ها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز