خبرگزاری کار ایران

«رنج زیر پوست» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۹۸

مستند «رنج زیر پوست»، بزودی اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مستند اتوبیوگرافی «رنج زیر پوست» ساخته محسن جعفری‌راد بزودی اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز خواهد کرد. 

 محسن جعفری راد که بیشتر به عنوان روزنامه نگار و منتقد سینما شناخته می‌شود، این فیلم را طی ۹ سال ساخته  و اولین اکران آن در جشنواره بین المللی مستند ایران سینما حقیقت در  دو سال قبل بوده است. 

تهیه کننده فیلم به طور مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی مطهر هستند و مراسم رونمایی آن روز جمعه ۵ شهریور ساعت ۱۸ در فضای باز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. 

جعفری راد متولد گیلان و شهر رحیم آباد است که دانش آموخته انجمن سینمای جوان لاهیجان بوده و بعد از ساخت ده فیلم کوتاه مستند و داستانی، مستند «رنج زیر پوست» را به عنوان اولین فیلم بلند خود ارائه کرده است. 

«رنج زیر پوست» از معدود فیلم‌هایی است که یک منتقد شناخته شده، درباره خانواده خودش روایتی افشاگرانه ارائه کرده و در زمان نمایش این مستند در جشنواره سینماحقیقت نیز از این ویژگی به عنوان شهامت کارگردان و برگ برنده فیلم یاد شد. 

مستند «رنج زیر پوست» به طور همزمان در بیش از ۲۰ شهر ایران در سینماهای گروه هنر و تجربه از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، رشت، بابل، گرگان و…اکران خواهد شد. 

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: طراح، پژوهشگر و کارگردان: محسن جعفری راد، مشاور کارگردان: محمود رحمانی، تدوین: حمید نجفی راد، صداگذاری: محمد حسین حیدری، مدیر تولید: متین مهدوی، دستیار کارگردان و عکاس: رضا آقاجانی، فیلمبرداری و صدابرداری: هادی محمدی، رضا آقاجانی و محسن جعفری راد، طراح پوستر: علی باقری، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی مطهر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز