خبرگزاری کار ایران

انتصاب رئیس میز تحکیم نظام خانواده دفتر تبلیغات اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۴۵

رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین حمید رفیعی هنر را به عنوان «رئیس میز تحکیم نظام خانواده» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حمید رفیعی‌هنر آورده است:

به ‌موجب این حکم جنابعالی که به حمدالله از شایستگی‌های لازم فکری و مدیریتی برخوردار هستید به‌عنوان "رئیس میز تحکیم نظام خانواده" منصوب می‌شوید.

بی‌تردید خانواده پایدار، سالم و متعالی، شالوده اصلی شکل‌گیری جامعه مطلوب است. در آموزه‌های اسلامی تشکیل و تثبیت خانواده از اهمیت چشمگیری برخوردار است. خانواده پایدار و سالم با جهت‌گیری متعالی اخلاقی ـ معنوی در اندیشه انقلاب اسلامی جایگاه ممتازی دارد و این اهمیت و جایگاه در منظر و بیان و بنان امامین انقلاب بازتاب قابل توجهی دارد و آخرین نمود آن در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود. اکنون اما سوگمندانه، خانواده در ساحت جامعه ایرانی- اسلامی معاصر دچار تهدیدهای متعددی است که حل و برون‌رفت از چالش‌های آن نیازمند تحلیل دقیق، برنامه‌ریزی جامع و مدیریت مؤثر برای اجرای برنامه است.

به لطف خدا در سال‌های گذشته، تراکم خوبی از نظریه، ایده، برنامه، اجرا، اتصالات شبکه‌ای و تعاملات هدفدار در این میز پدید آمده‌است و انتظار می‌رود در دوره جدید نیز با تمرکز جدی‌تر بر اجرا و عملیات، برنامه‌های نوآورانه به سمت تحقق جدی‌تر پیش رود.

بینش‌افزایی و ذائقه‌سازی در سطح فردی، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در سطح اجتماعی، طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی و اثربخش و تقویت تعاملات درون و برون‌سازمانی، ایجاد تمرکز بیشتر بر برنامه‌های بزرگ اثربخش و ملی و برنامه منسجم و راهبردی برای استفاده بهینه از تربیت یافتگان دوره های تربیت مربی و مشاوره خانواده مورد تأکید خاص است.

در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های برادر ارجمند حجت الاسلام دکتر سالاری‌فر در زمان تصدی این مسئولیت، از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق خدمت به اسلام و اعتلای فرهنگی کشور مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز