خبرگزاری کار ایران

«چهره زنی در دوردست» آماده نمایش شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۲۹

فیلم کوتاه «چهره زنی در دوردست» با پایان یافتن فیلمبرداری و مراحل فنی، آماده نمایش شد.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «چهره زنی در دوردست» به کارگردانی حسین خامی و نویسندگی مشترک خامی و افشین صوفیان با پایان مراحل فنی آمده نمایش شده است. 

فیلم کوتاه «چهره زنی در دوردست» با مدت زمان ۲۰ دقیقه، به مفهوم تکرار تاریخ و نوسان دائمی آن بین امید و ناامیدی می‌پردازد. 

در خلاصه داستان آن چنین آمده: «سهند برای تکمیل مجموعه عکس خود به یک عکس نیاز دارد. او توسط تصاویر ذهنی خود احاطه شده است. او در برهه‌ای از تاریخ ایران با معشوقه خود ملاقات می‌کند، اما وقای عبد و اتفاقات ناگوار تاریخی مانع از ملاقات وی می‌شود تا زمانی که می‌خواهد در روزهای ناامیدی، لحظه‌ای امیدوار کننده و معجزه‌وار را برای تکمیل مجموعه عکس خود انتخاب کند.» 

مهسا حجازی، مجید یوسفی و احسان معجونی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. 

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امیر پورحکمت، تدوین: شیدا گرجی، صدابردار: مجید نجاتی، صداگذار: محمدمهدی جواهری‌زاده، طراحی صحنه و لباس: امیر پورحکمت و حسین خامی، طراحی گریم: علیرضا غدیری، موسیقی: سهند نیک‌نژاد، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، مدیر تولید: فرزاد محمدزاده و تهیه‌کننده: حسین خامی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز