خبرگزاری کار ایران

«داستان روزنامه» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۴۰

کتاب الکترونیک «داستان روزنامه» به قلم مهدی محبعلی و الهه ابراهیمی توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و رسانه منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، کتاب الکترونیک «داستان روزنامه» به کوشش مهدی محبعلی و الهه ابراهیمی به‌زودی توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و رسانه منتشر و راهی بازار نشر الکترونیک می‌شود. 

این‌کتاب شامل گفتگوهایی با بزرگان روزنامه نگار در ۴۰ سال اخیر است که در مسیر رو به رشد مطبوعات کشور نقش داشته‌اند و مطالب آن، در قالب روایت تاریخی و با بهره گیری از تکنیک‌های تاریخ شفاهی به رشته تحریر درآمده است. 

مجید رضاییان، ابراهیم افشار، علی اکبر قاضی زاده، محمد مهدی فرقانی، عباس عبدی، یونس شکرخواه، زنده یاد مسعود مهرابی، کسری نوری، صباح زنگنه، احمد مسجد جامعی، مهدی رحمانیان، محمد سلطانی فر، مهدی محسنیان راد، جواد دلیری، سعید تقی‌پور، هادی حیدری، شهریار شمس مستوفی، ولی‌الله شجاع پوریان، محمد مهاجری و محسن پیرهادی، فعالان رسانه‌ای هستند که در فصل اول این کتاب درباره داستان و فراز و فرودهای روزنامه‌نگاری در ایران با آن‌ها گفتگو شده است. 

این کتاب جلد اول یک‌مجموعه درباره مطبوعات ایران است و به زودی تولید کتاب دوم که شامل گفتگوهایی با نسل دوم روزنامه نگاری پس از انقلاب در ایران است، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز