خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل کانون در پی درگذشت فرشته طائرپور/ پرواز ناباورانه آن عزیز خسرانی بزرگ برای جامعه هنری کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۵۲۱

در پی درگذشت فرشته طائرپور، نویسنده و سینماگر حوزه کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون پرورش فکری با صدور پیام تسلیتی، فقدان این هنرمند را خسرانی بزرگ برای جامعه هنری کشور و نیز سینمای کودک و نوجوان ایران برشمرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام تسلیت مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر ستاره‌ای درخشان از آسمان هنر و سینمای ایران عزیزمان به خاموشی گرایید. خبر کوچ نابهنگام  زنده‌یاد فرشته طائرپور، چهره‌ی نام آشنای سینما و ادبیات کودک و نوجوان، دل‌های ما را داغدار کرد. هنرمندی که کودکان دیروز و امروز با آثار ارزشمند او زیسته‌اند و بالیده‌اند و از این پس به ناگزیر باید تداوم حضور روشن او را در لحظه لحظه‌ آثار ماندگارش به تماشا بنشینند.

بی‌شک پرواز ناباورانه آن عزیز، خسرانی بزرگ برای جامعه هنری کشور است. اینجانب فقدان این بانوی فرهیخته و هنرآفرین را به اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه خانواده نجیب سینمای کودک و نوجوان و فرزندان داغدار آن مرحومه، تسلیت عرض نموده و برای روح بزرگ آن فقیده سعیده از خدای مهربان آمرزش و رحمت و برای بازماندگانش شکیبایی مسئلت دارم. روحش شاد و بهشت برین سرای جاودانش باد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز